Scrabble-turnering i Stavanger 5. og 6. april

computer-repair-4Bli med når NSF arrangerer den første ordentlige Scrabble-turneringen i Stavanger 5. og 6. april. Det blir spilling både lørdag og søndag, men det er også mulig å bare være med en av dagene hvis man foretrekker det.
Lørdag 5. april blir det 4 runder med start kl. 14.00, og så holder vi på til ca. kl. 19.00. Søndag 6. april legges det opp til 5 runder, med en innlagt spisepause. Oppstart blir kl. 12.00, og vi holder på til ca. kl. 19.00. OBS! Tidligere var det planlagt å starte kl. 10.00 på søndag, men dette er nå endret. Spillested begge dagene blir Sølvberget, Stavanger kulturhus i Sølvberggata 2.

Turneringen er åpen for alle som har lyst, både nybegynnere og mer erfarne. Hvis du ikke har spilt før, så kom gjerne en halvtime før start, så får du en gjennomgang av reglene. Alle må være medlemmer av Norsk Scrabbleforbund, årsmedlemsskap kan tegnes på stedet. Pris kr 100 (50 for studenter).

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.