Nybegynnerturnering

27. august 2016
13.00til18.00

scrabble

Har du lyst til å være med å spille Scrabble?
Vi inviterer til nybegynnerturnering lørdag den 27. august på Kafè Asylet på Grønland i Oslo. Det blir 30 minutters lynkurs fra kl. 13, og så spiller vi en 4 runders turnering. Det blir premie til vinneren, beste nybegynner og premie for beste bingo.

Det er gratis å være med og du trenger ikke være medlem i Norsk Scrabbleforbund. Det er altså bare å glede seg og troppe opp på Asylet innen kl. 13.
NB! Det krever litt logistikk å få til dette så det er fint hvis du melder interesse enten direkte med Skal-knappen, ved å skrive at du melder deg på i kommentarfeltet eller ved å sende en e-post til k-hve-ro@online.no. Skrive Nybegynnerturnering som emne i e-posten. Spørsmål om arrangementet kan sendes til samme adresse.

Det er veldig hyggelig om de som ikke er nybegynnere også har lyst til å være med, og for å gjøre det spennende for alle vil de som har spilt før, og er notert med rating, få et handicap tilsvarende ratingen sin. (Resultatet av turneringen påvirker ikke Scrabeller)

Håper på godt vær så vi kan spille i bakgården

Velkommen! Jeg gleder meg til å se deg.
Hilsen Karin Helene Hvenekilde på vegne av NSF

Dette innlegget ble publisert i Generelt, Turnering. Bokmerk permalenken.

2 kommentarer til Nybegynnerturnering

1. Karin Helene Hvenekilde sier:

Gratis, gøy og givende :-) Siste frist for påmelding er torsdag 25. august. Du kan melde deg på via Scrabbleforbundets facebookside eller ved å sende mail til k-hve-ro@online.no .Velkommen!