Generalforsamling 2017

Styret i Norsk Scrabbleforbund vil avholde generalforsamling for 2017 lørdag 1. april på Herberget på Kafe Asylet, Grønland, Oslo. Samtlige medlemmer oppfordres til å møte. Under generalforsamlingen vil styret legge frem årsberetningen og regnskapet for 2016, og det vil avholdes valg.

I tillegg kan medlemmene foreslå saker som de ønsker at generalforsamlingen skal behandle, derunder endringer i vedtektene. Forslag kan sendes styret på e-post: styret@scrabbleforbundet.no, eller leveres til president eller styremedlemmer på annet vis. Siste frist for å levere forslag til behandling er onsdag 1. mars 2016.

Etter at forslagsfristen har gått ut vil det bli sendt ut en fullstendig innkalling med vedlagte saksdokumenter. Dette vil skje senest lørdag 18. mars 2016.

I tilknytning til generalforsamlingen vil det selvfølgelig bli arrangert turnering. Mer informasjon om dette er nært forestående.

Dette innlegget ble publisert i Aktiviteter, Generelt, Styret. Bokmerk permalenken.