Vårturnering i Oslo 2011

5. mars 2011
10.30til18.00

Det går mot lysere tider, og vi ser fram til vårens første turnering, 5. mars. Denne gangen blir det en vanlig turnering med anslagsvis 5 runder.

Turneringen varer fra 11.00 til ca. 18.00. Påmelding og kaffe fra kl. 10.30.

Adressen er Bridgesenteret Vest, Sporveisgata 31.

For å delta må du være medlem i NSF. Det er mulig å melde seg inn i NSF ved oppmøte på turneringen hvis du ikke er medlem fra før.

Deltageravgiften på turneringen er 60 kroner ved forhåndspåmelding eller 100 kroner i døra.
For å forhåndspåmelde deg, vennligst betal 60 kroner til kontonummer 6039.06.55897. Merk innbetalingen med navnet på den eller de som skal delta. Dette kontonummeret kan også brukes til å betale medlemsavgift, kr 100,- for voksne fra og med 18 år, 50,- for barn og ungdom. Frist for forhåndspåmelding er 1. mars.

Det blir salg av mat og drikke. Og selvsagt premiering!

OBS! Det har tidvis vært litt kjølig i lokalet, om ikke vårsola har fått ordentlig tak, anbefales å medbringe en varm genser!

Etter turneringen er det hyggelig om noen vil runde av kvelden på en kafé i nærheten.

Dette innlegget ble publisert i Turnering. Bokmerk permalenken.