Gårds-Scrabble på Nord-Torpa 12.–13. september

12. september 2015 12.00til13. september 2015 20.00

AgricultureLyst til å prøve noe nytt? Spille Scrabble-turnering, spise god mat sammen med Scrabble-venner og nyte vakker natur på en ordentlig bondegård? Et sted langt borte fra byens mas og jag, uten motordur eller diskomusikk, men med litt rauting fra kyrene og duren fra en bortskjemt pus.

Kjetil Jøranlid (gårdens eier), Nina Ordflyt og Ruth Larsen inviterer herved til turnering 12.-13. september i naturskjønne omgivelser langt oppe i fjellene på vegen mellom Lillehammer og Dokka. Det er overnattingsmuligheter for 12-14 stk, men det er rikelig plass for mange flere hvis man kan tåle å sove på madrass i sovepose. Alternativ og rimelig/enkel overnatting er å finne på Vertshuset Åmot, ca. 15 minutter unna. Reisetid fra henholdsvis Lillehammer og Dokka er ca. 30 minutter. Til Gardermoen er kjøretiden ca. 2,5 timer.

Vi legger opp til middag fredag 11. september kl. 20.00 for deg som ønsker å inspisere gården og finne roen før offisiell turneringsstart.

Lørdag starter turneringen kl. 12.00, slik at den dagens tilreisende har anledning til å rekke fram i tide. Vi spiller 6 runder og kårer dagens vinner. På søndag starter vi også kl. 12.00, spiller 6 runder og kårer en ny vinner. Dette for å gjøre opplegget mest mulig fleksibelt. Alle er velkommen til overnatte til mandag.

Nærmere detaljer om opplegget blir distribuert til de som melder seg på. Deltakeravgiften blir på kr 250.

Velkommen til gards!

Dette innlegget ble publisert i Turnering. Bokmerk permalenken.