Norgesmesterskap i Scrabble: 24.-25. oktober 2015

24. oktober 2015 10.00til25. oktober 2015 20.00

1394096_10151626280322101_247846555_nStyret i Norsk Scrabbleforbund ønsker velkommen til årets individuelle Scrabble-NM! I år har vi blitt tvunget til å ta farvel med vårt alles kjære Bridgesenter, og til å lete etter en ny arena. Vi er svært takknemlige for at Bryn Eiendom nå har tilbudt oss å låne kantina i Nils Hansens vei 2 på Bryn. Vi må servere våre egne måltider og rydde opp etter oss, men hvis alle bidrar litt går nok dét helt fint. Maten vil være ferdig innkjøpt, og vil i år være inkludert i deltakeravgiften på 300,–Logo Bryn Eiendom

MELD DEG PÅ HER:

Som vanlig blir det felles middag på lørdag, med påmelding lørdag formiddag. Hvor dette blir har vi foreløpig ikke bestemt.

Formatet blir ganske likt NM i 2014, og Taral og Anlaug har sagt seg villig til å lede turneringen for oss i år også! Et nytt innslag i år er en firerunders sideturnering lørdag ettermiddag for dem som synes at konkurransen i hovedturneringen blir vel tøff, eller at to fulle dager med spilling blir i meste laget. Det vil komme en egen Facebook-event for denne turneringen, og det vil være gratis å delta.

PREMIERING:

- 1. plass får hovedpremie og vandrepokal
- Topp tre får medaljer
- 2.- til 6.-mann får premier fra premiebordet
- Flotteste bingo får premie fra premiebordet
- Mest poengrike legg får premie fra premiebordet

I tillegg blir det NM i scrabblepoesi og utdeling av Gullbrikken i år også.

HVORDAN FINNE FREM:

Adressen er altså Nils Hansens vei 2, 0667 Oslo. Kantina vi skal bruke ligger i 4. etasje, og det vil være skiltet. Det finnes mange forskjellige mulige måter å komme seg til lokalet på, her er noen av dem:

TOG (raskest for de fleste):
Du kan ta toget (L1 Spikkestad-Lillestrøm) til Bryn stasjon (en holdeplass fra Oslo S)
Om du kommer med toget mot sentrum går du langs jernbanelinja tilbake i den retningen du kom fra. Når du går ut av plattformen er det ved brua en liten sti på høyre hånd. Følg den og gå videre på baksiden av husene til du ser et lyseblått 6 etasjers hus. Det er Nils Hansens vei 2. Det tar ca 5 minutter å gå, og enn så lenge du har skinnegangen på høyre hånd hele veien er det lett å finne. Om du kommer fra sentrum må du gå opp og deretter ned trapp for å komme til den andre plattformen og deretter følge instruksjonene over.

T-BANE:
Linje 1, 2 og 4. Gå av på Brynseng.
Når du kommer opp fra plattformene til Narvesen går du nedover til første fotgjengerovergang (i bunnen av bakken). Kryss veien. Du kommer da inn i Nils Hansens vei. Følg den til begynnelsen (den svinger litt, men bare følg den forbi Statoil). Det er i underkant av 10 minutter å gå. Nummer 2 er et lyseblått 6 etasjers hus.

BUSS (Kortest å gå):
Linje 66 (Helsfyr-Grorud) til Klosterenga. Om du kommer fra Helsfyr er du på rett side av motorveien, kommer du den andre veien må du krysse veien først. Se etter huset der det står Wella med store bokstaver. Følg den lille bakken ned. Da har du Europris på venstre hånd og Nils Hansens vei 2 (dit du skal) på høyre. Et par minutter å gå.

BIL:
Bruk GPS :) Det er gratis parkering i helgen der hvor det står Q-park. Ikke parker på plasser merket med navn. Det er også gratis gateparkering og mye ledig i helgen.

Vi sees!

Dette innlegget ble publisert i Turnering. Bokmerk permalenken.