NM 2017 kort oppsummert:

Norgesmesteren 2017

Stian Aleksander Toft vant.

Norgesmesterskapet 2017 ble spilt på Oslo Vandrerhjem Haraldsheim, som ligger så vidt nord for Sinsenkrysset, den 27. og 28. oktober. Gode lokaler, god planlegging og dyktige dommere/tidstyrere, Anlaug Frydenlund og Taral Guldahl Seierstad, gjorde helgen til en flott opplevelse for alle de 31 som deltok. Her ser du hvordan det gikk.

Vinnerne

Premierte under årets NM, fra venstre til høyre: Beste NM-debutant Anja Green Skjæret, Norgesmester Stian Aleksander Toft, sølvvinner Kim Stephen Bovim, bronsevinner og beste bingo-vinner med SENGEKOS Knut Martin Helset, fjerdeplassvinner Tom Bovim, femteplassvinner Andreas Meyer Winnem, sjetteplass og beste klatrer Ole Martin Halck, høyeste legg for TRUFASTE (174p) Ståle Johnsen, og til slutt årets scrabblepoet Karin Helene Hvenekilde. Gratulerer til alle!

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.